Doktora: İşletme (Selçuk Üniversitesi)
Yüksek Lisans: İşletme (KTO Karatay Üniversitesi)
Lisans: İşletme (Anadolu Üniversitesi)
Çalışma Alanları: Postmodern Pazarlama, Mobil Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlama, E-ticaret, Tüketici Davranışları, Marka, Blockchain Pazarlama Uygulamaları, Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing).
Kısa Özgeçmiş: 1969 Şereflikoçhisar/Ankara doğumlu olan Dr. Öğretim Üyesi Mehmet ETLİOĞLU, Lisans eğitimini Anadolu Ünversitesi İşletme, Doktora eğitimini Selçuk Üniversitesi İşletme Bölümlerinde tamamlamıştır. Evli ve 2 çocuk babasıdır. Postmodern Pazarlama, Mobil Pazarlama, Sosyal Medya Pazarlama, E-ticaret, Tüketici Davranışları, Marka, Blockchain Pazarlama Uygulamaları ve Kitle Kaynak Kullanımı (Crowdsourcing) üzerine çalışmaları mevcuttur.
İletişim Bilgileri
Merkez Kampüs
Melikşah Mah. Beyşehir Cad. No:9 42080 Meram / KONYA
Telefon: 03322235459
E-posta: mehmet.etlioglu@gidatarim.edu.tr
CV - Akademik Sayfa
YÖK Akademik
Seçilmiş Yayınlar
Özyürek, H. ve Etlioğlu, M. (2021). “İşletmeler İçin Blockchain” İstanbul: Efe Akademi Yayınevi. ISBN: 978-625-8496-89-5.
Gedik, H., Etlioğlu, M. ve Baş, D. “Sosyal Medya Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Metrikleri” Social Science Studies Journal. 20.11.2017. Cilt:3., Sayı:6, Sayfa:966-980. Doi Number: http://dx.doi.org/10.26449/sssj.137. ISSN: 2587-1587.
Tellioğlu, S. ve Etlioğlu, M. (2019). Herşey Dahil Otellerdeki Satınalma Yöneticilerinin Satınalma Davranışlarını ve Kararlarını Etkileyen Faktörler. Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi (sbedergi). Haziran 2019. Yıl: 3, Sayı: 4, Sayfa:132-149. ISSN: 2602 – 4306.
Etlioğlu, M. (2021). “Crowdsourcing and Behaviour of Participant in Social Media Marketing”. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Aralık 2021. Cilt: 9, Sayı: 6, Sayfa: 1819 – 1835. https://doi.org/10.18506/anemon.1003058
Etlioğlu, M. (2021). “Blokzincir Tabanlı Sosyal Medya Pazarlama”. Alanya Akademik Bakış Dergisi. Mayıs 2022. Cilt:6, Sayı: 2, Sayfa: 2117-2138. Doi: 10.29023/alanyaakademik.1020234.
Etlioğlu, M. (2020). Özel Markalı Ürünler (Market Markaları). R. Altunışık, B. Zengin ve Y. Yıldırım (Editörler), Marka Külliyatı (1. Baskı) içinde (665-693). Ankara: Nobel Yayınları. ISBN : 978-625-439-026-5.
Etlioğlu, M. (2021). Turizmde Değişen Tüketici Davranışlarının İşletmelerin Pazarlama Kararlarına Etkisi. Tellioğlu, S. (Editör), Turizm Sektöründe Güncel Sorunlar ve Yeni Trendler (1. Baskı) içinde (127-162). Ankara: ASOS Yayınları.
Etlioğlu, M. (2021). İşletmelerde Rekabet Stratejilerinin DEMATEL Yöntemi ile Analizi. Vatansever K. (Editör), İşletme Araştırmalarında Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri: Örnek uygulamalar (1. Baskı) içinde (53-82). Ankara: Detay Yayıncılık.
Etlioğlu, M. (2022). Gelecekte Pazarlama ve Pazarlama Yönetimi. Kara, A.U ve Boztoprak, H. (Editörler). Gelecekte Yönetim (1. Baskı) içinde. Ankara: Nobel Yayınları.
Etlioğlu, M. (2022). İçerikler ve İçerik Pazarlaması. Etlioğlu, M. (Editör). Pazarlamada Dijital Dönüşüm. (1. Baskı) içinde. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. ISBN: 978-625-433-596-9.
Tekin, M., İnce, H., Etlioğlu, M., Koyuncuoğlu, Ö ve Tekin, E. (2019). “A Study About Affecting Factors of Development of E-Commerce” The International Symposium For Production Research 2018 (ISPR 2018). Vienna University of Technology. 28-31 Ağustos 2018-Viyana-Avusturya.Sayfa:625-642. https://doi.org/ 10. 1007/978 -3-319-92267-6_52. Springer Nature Switzerland AG.2019.